انواع تقویم و سررسید سال 1399

سالنامه

تهیه و توزیع انواع سررسید و سالنامه های در متنوع ترین طرح ها و بالاترین کیفیت

تقویم رومیزی.

چاپ، تهیه و توزیع انواع تقویم های رومیزی در طرح ها و رنگ های متنوع 

تقویم دیواری

تهیه و توزیع جدیدترین تقویم های دیواری در طرح ها و رنگ های متنوع 

هدایای تبلیغاتی

تهیه و توزیع جدیدترین هدایای تبلیغاتی در طرح ها و رنگ های متنوع 

هدایای تبلیغاتی سال ۱۳۹۹


گروه چاپ و تبلیغات ابریشم، فعال در زمینه تولید، واردات و صادرات هدایای تبلیغاتی است. از خودکار تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی گرفته تا هدایای تبلیغاتی سنتی ایرانی مانند میناکاری و حتی هدایای تبلیغاتی لوکس و هدایای تبلیغاتی خاص! هر آنچه به آن نیاز دارید در گروه چاپ و تبلیغات ابریشم برای شما مهیا است.

یکی از هدایای تبلیغاتی فوق العاده لوکس، ست مدیریتی تبلیغاتی است. ست‌های تبلیغاتی معمولا شامل پاوربانک تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی، خودکار، جا کلیدی تبلیغاتی و جا کارتی تبلیغاتی هستند که به تناسب بودجه می‌تواند تغییر کند.


مهمترین وظیفه کسب و کارها جلب توجه مشتریان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. یکی از راه های اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتریان ارائه هدیه های جذاب و خوب به مشتریان است.

فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای خرید بهترین مارک ها و با کیفیت ترین برندهای مورد نظر خود، به بهترین قیمت بازار از دسته بندی های متنوع محصولات ما بازدید نمایید. در این بازدید جذاب و مهیج در تمامی لحظات پاسخگوی شما خواهیم بود.

پیشنهادهای ویژه و تخفیفهای متنوعی از پکیج های تبلیغاتی برای شما در نظر گرفته ایم.  اکنون به راحتی از انواع هدایای تبلیغاتی ما بازدید کنید و محصولات شگفت انگیز ما را با هم مقایسه کنید و یک خرید راحت، موفق و خوب داشته باشید.



جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت هر محصول با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۶۶۱۷۵۰۴۲ _ ۰۹۳۹۱۵۸۷۸۰۰



بالا
پشتیبانی آنلاین
1
سلام به دیجی چاپ خوش آمدید چگونه میتونم کمکتون کنم